VIZIJA
V prihodnosti bodo prebivalci knjižnico v svojem okolju prepoznavali kot živahno in dinamično središče:
Kot inovativno in kreativno središče:
POSLANSTVO IN VREDNOTE
Vse to zagotavljamo z dostopom do knjižničnega gradiva, informacij, elektronskih informacijskih virov in informacijskih ter kulturnih dejavnosti in prireditev za različne skupine obiskovalcev.
Z bibliobusom, premičnimi zbirkami gradiva, izposojo na domu in v bolnišnico pridemo tudi tja, kjer ni krajevne knjižnice.
POLITIKA KAKOVOSTI IN CILJI
Politiko kakovosti razumemo kot naše poslanstvo in vizijo. Uvajanje sprememb se je v Mariborski knjižnici pričelo z novim kadrovskim in organizacijskim elaboratom, ki je stopil v veljavo 1.1. 2003. Spremembe so odgovor na zahteve okolja in prilagajanje trenutnim, včasih tudi kriznim situacijam, z osnovnim namenom, slediti poslanstvu, viziji in ciljem.
Kakovost v knjižnici temelji na:
Ob uvajanju sistema vodenja kakovosti se zavedamo, da nam tako načela sistema kot poslovnik nič ne koristijo, če je vse rezultat dela osamljene skupine in ostane samo napisano na papirju. V knjižnici smo se uvajanja lotili piramidalno in tako v vzpostavljanje sistema vključili vse zaposlene. Pri zagotavljanju kakovosti knjižničnih storitev postavljamo na prvo mesto osebno kakovost vsakega zaposlenega v knjižnici.